http://www.makepovertyhistory.org Magic WITCH -> Kerst / Christmas

InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Learn More · Register for Free
Welcome to Magic WITCH. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Kerst / Christmas
Ojike
Posted: Dec 24 2008, 05:06 PM

Flufftailed Admin
*

Group: Admin
Member No.: 89

Kerst / Christmas

-Dutch-

Hoe wordt Kerstmis bij jullie gevierd? Wordt er vanavond al gefeest of wachten jullie liever speciaal tot morgen voor het openen van pakjes? happy.gif

Of wordt een ander feest bij jullie gevierd? smile.gif Laat het hier weten laugh.gif .

--------------------------------------------------------------------------------------------

-English-

How do you guys celebrate Christmas? Does the party start the evening before or do you wait for the day itself to open your presents? smile.gif

Or maybe there's another holiday planned for today/tomorrow? Let us know! laugh.gif
witchgek
Posted: Dec 24 2008, 05:18 PM

Ingewijde
*

Group: Member
Member No.: 39

We hebben een kerstboom met heel veel ballen erin, kaarsjes en lichtjes in de woonkamer, maar geen cadeautjes. Nouja, dat denk ik tongue.gif
Nee, geen cadeautjes, we vieren Sinterklaas al. Maar morgen gaan we wel lekker eten, en volgende week bowlen. Dus dat is ook wel leuk biggrin.gif
Ojike
Posted: Dec 25 2008, 12:28 PM

Flufftailed Admin
*

Bij ons thuis hadden we normaal altijd een echte boom in huis staan die we de week voordien helemaal vol hadden gehangen. Dit jaar hebben we jammer genoeg geen boom, dus geen gezellige lichtjes in de hoek van de kamer, geen lekkere geur... Eigenlijk totaal geen sfeer. M'n moeder probeerde er nog wel wat aan te doen door enkele lichtjes op de kast te leggen en een plastieken boompje van een latje hoog op een barkruk te zetten, maar dat is gewoon hetzelfde niet. Kertsmis zwakt enorm af bij ons... Misschien omdat het niet meer thuis wordt gedaan, maar bij m'n grootouders vanwege m'n oom en tante. Die hebben sinds kort kinderen en vinden het natuurlijk gemakkelijker om ze bij oma thuis meteen in bed te stoppen als het te laat wordt. Maar ook daar staat een plastic boom. Echt, ik mis die geur van een echte spar, want dat maakte voor mij nu es echt de feestdagen.

Pakjes waren er ook alleen maar voor de kinderen. 12-plussers krijgen geld.
Meng Kuan
Posted: Dec 31 2008, 11:17 AM

Ingewijde
*

Group: Global Mod
Member No.: 139

Bij mij hetzelfde 12-plussers krijgen geld. Dit jaar hadden we in ieder geval wel een echte boom (3 dagen voor Kerst werd 'ie neergezet in de woonkamer) goed versierd, lichtjes, hangertjes, kerstballen etc. Voor de rest hangen er alleen nog maar lampjes rond om en in de woonkamer en dat is het met de versiering. Eigenlijk best ongezellig. Echt een gevoel van Kerst heb ik dit jaar niet gehad. Het neemt met het jaar af.
Pastrami
Posted: Jan 22 2009, 09:08 PM

Ingewijde
*

Member No.: 593

Ik vond het anders wel 'gaan'. Weer potje vol tongue.gif .
Ojike
Posted: Dec 22 2009, 07:03 PM

Flufftailed Admin
*

Kerstmis 2009

Het is bijna weer zover: kerstavond en kerstdag! Wie verlangt er al naar?! Bij ons staat de kerstboom er al, inclusief lichtjes en bollen en vorige week maandag hebben we de Kerstsfeer al danig op mogen snuiven tijdens de Kerst-pubquiz (en natuurlijk ook door gewoon midden in het straatbeeld te springen). De Britten zijn gewoon kerstgek. Hoe zit het bij jullie?l wink.gif
witchgek
Posted: Dec 22 2009, 09:57 PM

Ingewijde
*

Member No.: 39

Nou de boom met de 224 ballen staat weer. Ja, vraag maar niet hoe we weten dat het zo veel ballen zijn. Verder staat er nog niks in huis dat met kerst te maken heeft.
Met kerst gaan we niet zo veel doen. Alleen maar de hele dag chips eten en films kijken. En dan 's avonds gourmetten ^^
Ik heb nog helemaal geen kerst gevoel. Ook vooral omdat de sneeuw weer weggaat sad.gif Heeft er trouwens nog iemand last gehad van de sneeuw? Nog gevallen. Bij mij in de stad is de winkelstraat net een ijsbaan. Écht! Ik heb daar al een hoop mensen zien vallen.
Ligt er bij jou ook een pak sneeuw Ojike?
lord cedric
  Posted: Dec 23 2009, 11:08 PM

Wachter
*

Member No.: 45

Praat me er niet over, ijsbaan?! In onze straat hebben ze drie dagen met 'n pak sneeuw laten zitten, nou dat was me wat! Maar gelukig is het weg geschoven en kan er weer gelopen worden. Brrrr... koud!?
Ojike
Posted: Dec 27 2009, 03:29 PM

Flufftailed Admin
*

Nee, van sneeuw hebben we gaan last. Hier en daar een klein plekje vries, maar da's snel weer weg.In het oosten van het land hebben ze blijkbaar dan wel weer sneeuw gehad. Ben wel blij, sneeuw is niet mijn ding, veel te koud en het staat bij mij gelijk aan uitglijden als het weer gaat smelten. smile.gif
Ojike
Posted: Dec 24 2010, 04:44 PM

Flufftailed Admin
*

Woow! Alweer een jaar voorbij zeg! Vanavond is het Kerstavond! X3 Ikzelf heb thuis al een voorproefje gekregen: een mini-planetarium! X'D

Hoe lopen de festiviteiten bij jullie? Boom? Eten? Pakjes? Of gaat het er veel rustiger aan toe?
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1119 seconds | Archive

Affiliates and Fanlistings
Todd,Stargate Atlantis,fanlisting Priest Seto Fanlisting AVO-forum The WITCH files Love Hotel: Oasis Nopos Nogos Forced Du Mal Endless Dark Ending Start Priori Incantatem Seto Kaiba Fanlisting
Back to Top ^^^
Auspice skin created by sakuragi-kun of the IF Skin Zone.