http://www.makepovertyhistory.org Magic WITCH -> WK Voetbal 2010 - Zuid-Afrika

Create a free forum in seconds.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Magic WITCH. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

WK Voetbal 2010 - Zuid-Afrika
witchgek
Posted: Jun 8 2010, 08:51 PM

Ingewijde
*

Group: Member
Member No.: 39

Zo mensen... zijn we helemaal klaar voor het WK? We gaan maandag met de hele school Nederland - Denemarken kijken. Ons huiswerk: het Wilhelmus uit ons hoofd leren ^^
Ojike
Posted: Jun 12 2010, 05:05 PM

Flufftailed Admin
*

Group: Admin
Member No.: 89

Rond de middag een kwartier Zuid-Korea v Griekenland gezien. Stonden ze al meteen een punt voor. Heeft ZK het uiteindelijk ook gewonnen? Ja hoor, 3 punten winst naar de zuidjes! Whoohoo!
witchgek
Posted: Jun 13 2010, 11:02 AM

Ingewijde
*

Ik heb nog helemaal niks gezien van het voetbal. Ik vind het ook niet zo interessant eigenlijk. Wel vrijdag de school mooi versierd. Hopen dat het er maandag nog allemaal hangt. ^^
witchgek
Posted: Jun 14 2010, 06:27 PM

Ingewijde
*

Nederland heeft gewonnen!! ^^ Nu snap ik waarom ik geen voetbal kijk, veel te vermoeiend... C:
Ojike
Posted: Jun 14 2010, 09:37 PM

Flufftailed Admin
*

Ja, NL scoort laugh.gif . Niet gekeken, maar hoorde het wel op alle andere Nederlandse fora x].
Ojike
Posted: Jul 11 2010, 12:17 PM

Flufftailed Admin
*

Even een bump:

Nederland zit in de finale tegen Spanje! Maar wie zal het vanavond gaan halen? Paul de octopus gaat voor Spanje, de vlaggendrukkers in de Lage Landen hopen eerder op Nederland. Wat denken jullie? tongue.gif
witchgek
Posted: Jul 11 2010, 10:49 PM

Ingewijde
*

Tsja mensen... we hebben verloren... We hebben ons best gedaan, maar we hebben het net niet gered... Maar ik heb wel een ontzettende grappige avond gehad. Op een gegeven moment zaten ik en mijn zusje allebei huilend van het lachen voor de tv. Maar het was wel triest voor het nederlandse voetbalteam.
Ojike
Posted: Jul 12 2010, 12:28 PM

Flufftailed Admin
*

Iedereen was er gewoon al zeker van dat hun ploegen zouden winnen, maar natuurlijk kan er dat maar één zijn. Ik heb niet gevolgd, maar mijn vader en vriend wel. Een Vlaamse Spanjaard op tv stelt de finale als volgt: het lot van Spanje was wreed, maar nog wreder voor Holland: 3 finales en niks gewonnen.
witchgek
Posted: Jul 12 2010, 10:04 PM

Ingewijde
*

Tsja... wrijf het er maar in... Maar het was gewoon een rare wedstrijd. Als de scheidsrechter had gefloten voor buitenspel was dat hele doelpunt er niet geweest en de scheidsrechter heeft een corner voor Nederland gemist. Heeft Paul de Octopus toch gelijk gekregen ^^
Ojike
Posted: Jul 12 2010, 11:19 PM

Flufftailed Admin
*

Je haalt alle punten aan die iemand anders op AVO ook al aanhaalde.Zijn jullie dan toch dezelfde persoon? Die ander ging ook al naar Muse. tongue.gif

Mijn vader vroeg zich af of jullie die vlaggen van Holland Kampioen nu gingen verbranden?
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1930 seconds | Archive

Affiliates and Fanlistings
Todd,Stargate Atlantis,fanlisting Priest Seto Fanlisting AVO-forum The WITCH files Love Hotel: Oasis Nopos Nogos Forced Du Mal Endless Dark Ending Start Priori Incantatem Seto Kaiba Fanlisting
Back to Top ^^^
Auspice skin created by sakuragi-kun of the IF Skin Zone.