http://www.makepovertyhistory.org Magic WITCH -> Witch Tattoo

InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Learn More · Register for Free
Welcome to Magic WITCH. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Witch Tattoo
witchgek
Posted: Oct 8 2006, 11:33 AM

Ingewijde
*

Group: Member
Member No.: 39

Hallo allemaal, ik ben bezig om mijn site te vernieuwen en ook om alle episodes+plaatjes van de cadeautjes erop te zetten. Maar bij Witch nr. 13 zat een tattoo. Die heb ik niet meer.
Dus ik zoek een plaatje, maakt niet uit wat voor plaatje, als de tatto er maar duidelijk opstaat.
Als je deze hebt, zet dan hier een e=berichtje, of mail me naar info@witchgek.nl
Natuurlijk zet ik jouw naam erbij!
majc_ann
Posted: Oct 9 2006, 10:34 PM

Ingewijde
*

Member No.: 22

wat wil je hebben, een digitale foto ofzo?? ik heb die glimmertjes-tatoo van irma nog ergens liggen geloof ik... *moet even zoeken* of bedoel je dat niet. maar anders kan ik dat wel even voor je regelen als je dat wilt...?
witchgek
Posted: Mar 2 2007, 04:45 PM

Ingewijde
*

Srry dat ik zo laat heb gereageerd. Op de een of andere manier laat hij bij mij geen nieuwe berichten zien.

Maar als die tattoo bij witch nr. 13 zit, zou je dan plz een foto naar me toe willen sturen. Mijn adres is:
info@witchgek.nl

Alvast bedankt !! tongue.gif
majc_ann
Posted: Mar 5 2007, 04:51 PM

Ingewijde
*

sorrie dat ik er ook niet meer aan gedacht heb, maar op het moment gaat dat even niet. heb nog even een paar weken geduld, dan ben ik weer voor een paar dagen lekker thuis en zal ik een foto voor je schieten...!
witchgek
Posted: Mar 13 2007, 08:30 AM

Ingewijde
*

Ok, dankje wel *ik zie niks als ik op View New Posts druk, is dat normaal huh.gif *
majc_ann
Posted: Mar 29 2007, 03:07 PM

Ingewijde
*

oke, sorrie sorrie sorrie, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. maar ik weet dat ik het symbool van irma heb. ik kan er pas een foto van maken als ik weer terug ben. je moet nog even geduld hebben. ik heb m nog wel!
nogmaals sorrie... sad.gif
Martin
Posted: Mar 31 2007, 03:21 AM

Wachter
*

Group: Global Mod
Member No.: 6

QUOTE (witchgek @ Mar 13 2007, 08:30 AM)
Ok, dankje wel *ik zie niks als ik op View New Posts druk, is dat normaal huh.gif *

Het is normaal dat "View New Posts" niet werkt. Ten eerste is het niet geactiveerd, en ten tweede gaat het over de nieuwe posts die in het forum zijn geplaatst en die jij nog niet gelezen hebt.
Je moet de Inbox gebruiken. Die staat naast My Controls.
witchgek
Posted: Apr 6 2007, 07:37 AM

Ingewijde
*

Maar de Inbox doet het ook niet bij mij :S
majc_ann
Posted: Feb 26 2009, 08:59 PM

Ingewijde
*

die tattoo heb ik nog, hij zit wel tussen de spulletjes die ik in bulk weg wil doen van de attributen. ik zal m apart voor je houden! happy.gif
man! ik vergeet echt dingen!!!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.5168 seconds | Archive

Affiliates and Fanlistings
Todd,Stargate Atlantis,fanlisting Priest Seto Fanlisting AVO-forum The WITCH files Love Hotel: Oasis Nopos Nogos Forced Du Mal Endless Dark Ending Start Priori Incantatem Seto Kaiba Fanlisting
Back to Top ^^^
Auspice skin created by sakuragi-kun of the IF Skin Zone.