InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.

Learn More · Sign-up Now
Welcome to Nederland. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (19) « First ... 15 16 [17] 18 19  ( Go to first unread post )

Kaart van Nederland
Vinchotte
Posted: Aug 15 2009, 06:12

Group Icon

Group: Regiolid
Member No.: 139

Is de kaartenmakert er al weer? biggrin.gif

--------------------
The true and only The Great Dictator of Vinchotte!
You'll listen to Us! You'll do as We say!
You'll Worship your Great Leader! You'll adress Us with Sir!
And if you don't. You'll die!!
Tycholand
Posted: Aug 15 2009, 22:29

Group Icon

Member No.: 11

In ieder geval is hij niet actief op het forum, jammer genoeg...

Ik zit ook al te wachten op een wijziging van mijn territorium op de kaart. smile.gif
Haken Rider
Posted: Aug 16 2009, 17:41

Group Icon

Group: Gast
Member No.: 10

Wat vinden jullie trouwens van deze kaart voor als we naar het nieuwe, gezamelijke forum zouden verhuizen?

Kaart

--------------------
What do you think of western civilization?
Ghandi: I think that is a good idea.

Niet Hamme!
Pongopolis
Posted: Aug 16 2009, 19:21

Group Icon

Member No.: 84

QUOTE (Haken Rider @ Aug 16 2009, 18:41)
Wat vinden jullie trouwens van deze kaart voor als we naar het nieuwe, gezamelijke forum zouden verhuizen?

Kaart

Helemaal voor!!

Gezien de lange inactiviteit van de huidige cartograaf, doe ik hierbij een oproep aan anderen (Belg dan wel Nederlander) om zich te wijden aan deze nobele taak.

--------------------
'Beziel de vrede - die het leven heiligt!' ~ Simon Vinkenoog
West-Flanders
Posted: Aug 16 2009, 19:35

Group Icon

Member No.: 13

QUOTE (Haken Rider @ Aug 16 2009, 17:41)

Kaart

Een gezamelijke kaart vind ik wel leuk. 0-okay.gif

Maar 'kzou wel graag 'n kaart hebben waar heel BelgiŽ op staat, ipv enkel Vlaanderen, omdat ik (en nog enkele anderen) oorspronkelijk ook wat land ten zuiden van de taalgrens ingepalmd hadden. biggrin.gif

This post has been edited by West-Flanders on Aug 16 2009, 19:36
Archoz
Posted: Aug 16 2009, 19:54

Group Icon

Member No.: 129

Een grote kaart van de gehele Benelux zou wel wat zijn.
Misschien bestaat er iets waar je de diverse delen eenvoudig interactief kunt bewerken.
user posted image
Hierboven een voorbeeld, maar meer detail is wel nodig.

This post has been edited by Archoz on Aug 16 2009, 19:56

--------------------
. . . en Min. van Buitenlandse Zaken zijn we ook nog
Tycholand
Posted: Aug 16 2009, 21:27

Group Icon

Een gezamenlijke kaart is een uitstekend idee!
Wel heb ik daar een paar vragen over:
1. Mogen Nederladners Belgisch grondgebied claimen en vice-versa?
2. Kunnen we Luxemburg erbuiten laten? Dit is immers geen samenwerking met Luxemburgers, dus om Luxemburg 'claimbaar' te maken is een beetje onredelijk.
3. Horen de Nederlandse Antillen en Aruba er ook bij?
4. Wie wordt de toekomstige kaartenmaker?
Ballotonia
Posted: Aug 16 2009, 22:21

Group Icon

Group: Admin
Member No.: 2

VOOR!!!

En totaal niet omdat onze cartograaf zich momenteel aan een toog aan het volgieten is. Neen, een Belgische kaartenmaker zie ik zitten vanwege de mooie Belgische kaarten die ik langs zie komen.

Re: Tycho:
1- Wat mij betreft wel. Naar NL gebruik is een en ander echter voorbehouden aan de cartograaf.
2- Helemaal mee eens, was ook mijn eerste gedachte toen ik de kaart van Archoz zag. (maar, wederom, zie 1...)
3- wat mij betreft niet. Heb ik me altijd aan geÔrriteerd als die bij de NL kaart vermeld was. Beetje overzeese gebiedsdelen er bij gaan halen, pffft. (echter, wederom...)
4- Een vrijwilliger! (kijkt hoopvol naar de zuiderburen)

Ballotonia

--------------------
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het lichtÖ" -- H.M. van Randwijk
Archoz
Posted: Aug 17 2009, 00:08

Group Icon

Kunnen we Luxemburg erbuiten laten?
Dan moeten we het Waalse deel van BelgiŽ er ook uitlaten, want als mensen frans gaan spreken dan is het hek van de dam. De voertaal moet nederlands / (vlaams) blijven, want als we elkaar niet meer kunnen verstaan, dan wordt het een chaos.

--------------------
Ballotonia
Posted: Aug 17 2009, 08:08

Group Icon

Group: Admin
Member No.: 2

QUOTE (Archoz @ Aug 17 2009, 01:08)
Kunnen we Luxemburg erbuiten laten?
Dan moeten we het Waalse deel van BelgiŽ er ook uitlaten, want als mensen frans gaan spreken dan is het hek van de dam. De voertaal moet nederlands / (vlaams) blijven, want als we elkaar niet meer kunnen verstaan, dan wordt het een chaos.

We hebben het gehad over een gezamenlijk forum met BELGIň, niet slechts Vlaanderen.

Ballotonia

--------------------
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het lichtÖ" -- H.M. van Randwijk
Mvssolia canalium
Posted: Aug 18 2009, 06:51

Group Icon

Member No.: 141

Hoeveel mag een ieder claimen?
Is het ook een oplossing om met gemeenten te werken? Dan kun je per land 2 of 3 gemeenten claimen en heb je ruimte genoeg voor eventuele nieuwe landen om grondgebied te claimen.

--------------------
Yoham,
king of Mvssolia canalium,
founder of Groningen
Archoz
Posted: Aug 18 2009, 09:55

Group Icon

gezamenlijk forum met BELGIň, niet slechts Vlaanderen
Dat is goed, maar dan zou op het nederlkandse deel de voertaal nederlands moeten zijn.

oplossing om met gemeenten te werken?
Ja, we hadden eens een kaart die ongeveer per gemeente ingedeeld was. Das handig. Dan kun je zo'n kaart misschien ook gebruiken om eventueel een oorlog of iets anders tussen de diverse gemeentes te voeren.
user posted image
Bij het zien van deze kaart wordt alles wel een beetje onduidelijk. Maar het idee is goed. Ook BelgiŽ is verdeeld in heel veel gemeentes. De diverse provincies zouden ook in stukken kunnen worden gedeeld om het eenvoudiger te houden.

This post has been edited by Archoz on Aug 18 2009, 10:08

--------------------
Tycholand
Posted: Aug 18 2009, 10:05

Group Icon

Ik ben eerder vorostander van het huidig systeem: kaart in stukjes hakken en iedereen claimt een stukje. smile.gif
Blaatje
Posted: Aug 18 2009, 14:46

Group Icon

Member No.: 7

Ik claim alvast nog steeds van Breda t/m Eindhoven, exclusief tilburg, inclusief Baarle-Hertog(als Belgie er bij komt) rolleyes.gif

--------------------
Mehh!
Haken Rider
Posted: Aug 18 2009, 16:44

Group Icon

Member No.: 10

QUOTE (West-Flanders @ Aug 16 2009, 20:35)
QUOTE (Haken Rider @ Aug 16 2009, 17:41)

Kaart

Een gezamelijke kaart vind ik wel leuk. 0-okay.gif

Maar 'kzou wel graag 'n kaart hebben waar heel BelgiŽ op staat, ipv enkel Vlaanderen, omdat ik (en nog enkele anderen) oorspronkelijk ook wat land ten zuiden van de taalgrens ingepalmd hadden. biggrin.gif

Jamaar, ik heb zo'n donker vermoeden dat jullie dat toenertijd dat alleen geclaimd hebben om de kaart wat evenrediger op te vullen. Ik denk niet dat land in de Walen erg geliefd gaat zijn. Zelfs Ellezelles woont of gaat terug wonen in Vlaanderen.

Dat en ik kan geen kaart vinden waar de gemeentes opstaan van Nederland en BelgiŽ bij elkaar. tongue.gif

--------------------
What do you think of western civilization?
Ghandi: I think that is a good idea.

Niet Hamme!
« Next Oldest | Binnenlandse Zaken | Next Newest »
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (19) « First ... 15 16 [17] 18 19 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3443 seconds | Archive