| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| LordOfBlack |
Posted: Jan 21 2009, 11:04 PM
|
![]() King Pwner Group: Members Posts: 605 Member No.: 4 Joined: 23-July 05 |
Tja, ik dacht dat deze grap alleen leuk was voor Nederlanders, dus post ik 'm maar in dit deel.
Eerst een plaatje van een tas die men kreeg bij het aanschaffen van vuurwerk: ![]() Die tas is zelf al lachen. Zeker met de volgende dingen erbij: Als je de tas vouwt tussen de eerste twee regels en alleen naar de ene kant kijkt, staat er "VUURWERKAFVAL LATEN LIGGEN", wat ik zelf best wel grappig vond. En dan eigen onderschriften: 1. Geen vuurwerk meer afsteken met Pasen. 2. Kijk uit voor de politie, houd de vlammenwerpers in de zakken! 3. Steek geen vuurwerk af vanuit een kokosnoot met drie gaten. 4. Niet geschikt voor slechtzienden. En dan nu een zelfgemaakt plaatje (het leukst voor de Bleachkijkers, maar ook wel lachen voor de niet-Bleachkijkers, denk ik =P): ![]() Ik kwam op het idee om dit plaatje te maken toen ik zat na te denken wat voor tekst er onder het derde plaatje paste. De tekst die ik eerder heb gezet, is ook niet door mijzelf bedacht. Ik dacht dat de bowlingbal ook wel een beetje leek op een onthoofde pop en bedacht de tekst "niet gemaakt om kapotte poppen een oog mee uit te steken!" ofzo. En vervolgens dacht ik dat ik daar wel een eigen versie van kon maken met een soort pop enzo, en daaruit is dus deze afbeelding ontstaan. =P Dat zal wel even genoeg tekst zijn voor nu. Als ik iets ben vergeten, voeg ik dat later wel toe. -------------------- Look, I've changed my avatar and signature to normal sizes! XD
|
| Waris |
Posted: Jan 22 2009, 06:23 PM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 2,610 Member No.: 2 Joined: 23-July 05 |
Ja, Kon is "een soort pop"... XD Nouja, technisch gezien misschien wel ofzo... XD
Maar eh... die tekst moest zijn "een kokosnoot met drie gats, niet "gaten" XD -------------------- We are the 80's. The 60's are our grand grandparents, and the 70's are our good old men.
- 'KAHLE KAK!!!' is geen geldig e-mail adres. FACE - Waris's PokePet ![]() Pikachu the level 5 Pikachu! |
| LordOfBlack |
Posted: Jan 24 2009, 06:29 PM
|
Rofl, ik zie nu pas dat de tekst op mijn zelfgedoedelde plaatje niet hetzelfde is als op die tas. XD
Ik heb "VANUIT" gezet in plaatsvan "UIT". Nou ja..., geen zin meer om dat nu nog te gaan veranderen. -------------------- Look, I've changed my avatar and signature to normal sizes! XD
|
| Waris |
Posted: Jan 27 2009, 07:07 PM
|
||
|
Hmmm, volgens mij is "vanuit" eigenlijk wel beter. -------------------- We are the 80's. The 60's are our grand grandparents, and the 70's are our good old men.
- 'KAHLE KAK!!!' is geen geldig e-mail adres. FACE - Waris's PokePet ![]() Pikachu the level 5 Pikachu! |
||
| Waris |
Posted: Feb 15 2009, 08:10 PM
|
|
LOL LOB, ik zag toevallig dat je dit topic aan 't lezen was. XD En die tas op de deur van je kamer = wél lachen =P
-------------------- We are the 80's. The 60's are our grand grandparents, and the 70's are our good old men.
| LordOfBlack |
Posted: Apr 4 2009, 12:02 PM
|
Hm..., ik heb in me telefoon nog een foto van een "supervuurwerkbom" ofzo die we een keer hebben gemaakt. (Weet je nog, DD? Die ene die we in Warder hadden gezet. =P) Helaas kan ik die niet naar de computer zetten, want die hebt geen blauwtand. =[ Misschien kan het via de PS3, da zou wel lachen zijn.
-------------------- Look, I've changed my avatar and signature to normal sizes! XD
|
| Waris |
Posted: Apr 6 2009, 04:53 PM
|
||
|
Yay, ik hoop dat je die kan zetten en dat ik een keer kan zien hoe jullie een "supervuurwerkbom" maken. (Misschien een idee voor Extreem Extremistische Sport? XD) -------------------- We are the 80's. The 60's are our grand grandparents, and the 70's are our good old men.
||
| LordOfBlack |
Posted: Apr 7 2009, 11:42 AM
|
||||
Hé, dat is misschien niet eens zo'n heel gek idee. =P Goedkoop vuurwerk aan elkaar binden als extremistische sport klinkt best wel grappig ofzo. (En dan natuurlijk ook aansteken en voor je leven rennen enzo.) -------------------- Look, I've changed my avatar and signature to normal sizes! XD
|
||||
| Waris |
Posted: Apr 16 2009, 06:13 PM
|
||||||
|
Moeten we eens doen rond 31 december <_< -------------------- We are the 80's. The 60's are our grand grandparents, and the 70's are our good old men.
||||||
| LordOfBlack |
Posted: Nov 5 2009, 02:55 PM
|
||
*Trommelgerofl*... *droge toeter* =P Raad eens. Ik heb nu die gekke dongle (tering, wat hebben die dingen een domme naam XD), waarmee die computer well blauwtand kan zetten. Dus... ![]() Checkdiesh!touwe. ^_^ Hijs wel ziek, ofnie, hé. Tsjongejongejonge. -------------------- Look, I've changed my avatar and signature to normal sizes! XD
|
||
![]() |
![]() ![]() ![]() |