| · Toelichting · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to O R G A N I S T. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Henk-Kwakernaat |
Posted: Thu 28 Dec 2006, 09:46
|
|
Golden Member ![]() Group: Moderators Posts: 1.195 Member No.: 11 Joined: 20-August 05 |
Beste leden en gasten op dit forum,
We staan weer voor de oversteek naar een nieuw jaar, 2006 is bijna om, de laatste dagen vliegen werkelijk voorbij en zondagavond om 0.00 uur is 2006 weer geschiedenis. Een ieder zal op oudejaarsavond even terug kijken, voor de één was het dan voorbije jaar vol blijdschap, succes en geluk. Anderen moesten afscheid nemen van geliefden, raakten wellicht hun werk kwijt, hadden anderszins problemen of conflicten. Wat zal het nieuwe jaar ons brengen ??? Ik wens u allen namens het team dat dit forum leidt geluk, gezondheid, muzikale inspiratie om uw taak als organist te vervullen. Ook wens ik u wijsheid in de discussies die we het komende jaar weer hopen te voeren, respect is een groot goed en dat geldt ook in de discussie over het orgel. Ik krijg wel eens het idee dat de meningen nergens zo vast staan als in de organistenwereld. Bijna onwrikbaar vast Het Mozartjaar is bijna over. Jammer ??? Op de groep [organist] is daar het een en ander over gezegd. Ook hier zie je verschillende meningen. Het is waar als je zegt dat Mozart weinig orgelmuziek heeft geschreven, het is ook waar als men zegt dat sommige muziek van Mozart frivool is en minder diepgang heeft. Persoonlijk zie ik de muziek van Mozart als een kruid dat je toevoegt in een gerecht, een snufje Mozart kan een concert even iets 'luchtigs' geven. 2007 : Het jaar van Buxtehude ! Voor ons organisten programmatisch veel boeiender, Buxtehude was het middelpunt van een hechte traditie. Wellicht dat we daaruit inspiratie mogen putten bij het maken van programma's voor concerten. Henk Kwakernaat Moderator |
| anton |
Posted: Fri 29 Dec 2006, 20:45
|
|
Golden Member ![]() Group: Members Posts: 1.693 Member No.: 53 Joined: 29-October 05 |
Ook ik wens iedereen een goed en gelukkig 2007.
Door drukte ben ik de laatste maanden niet veel hier kunnen zijn.Maar in de eerste maanden van 2007 krijg ik meer tijd. 2006 is voor mij het "Dreesjaar"geweest. Het klink vreemd , maar de klok terugzetten gaat toch niet.En ik moet uitkijken om het nog niet drukker te krijgen. Het ( ons ) mooie forum wens ik ook een goed jaar toe. Groeten van Anton Bogaarts |
![]() |
![]() ![]() ![]() |