| · Toelichting · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. Learn More · Sign-up Now | Welcome to O R G A N I S T. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
| Pages: (2) 1 [2] ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Fulps Valstar |
Posted: Sun 8 Nov 2009, 15:41
|
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 489 Member No.: 219 Joined: 4-January 08 |
Willemijn, hartelijk dank voor het beschermen van mijn naam
. |
| Willemijn Hissink |
Posted: Sun 8 Nov 2009, 22:21
|
|
Golden Member ![]() Group: Members Posts: 1.731 Member No.: 173 Joined: 25-February 07 |
Graag gedaan.
|
| Hans Hissink |
Posted: Mon 9 Nov 2009, 18:26
|
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 569 Member No.: 223 Joined: 23-January 08 |
Zo zie je maar weer, van je dochter kun je nog wat leren!!!
|
| Fulps Valstar |
Posted: Mon 23 Nov 2009, 14:34
|
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 489 Member No.: 219 Joined: 4-January 08 |
Willemijn, gelukgewenst!
|
| Willemijn Hissink |
Posted: Mon 23 Nov 2009, 19:51
|
|
Golden Member ![]() Group: Members Posts: 1.731 Member No.: 173 Joined: 25-February 07 |
Dank je wel.
|
| Fulps Valstar |
Posted: Wed 16 Dec 2009, 00:32
|
|
Op 9 - 12 heb ik de leeftijd bereikt waarop (volgens onze dominee) Donner de knip moet trekken
.Ik was er zelf niet blij mee maar tja........je doet er niets aan |
| William Qualm |
Posted: Thu 17 Dec 2009, 22:42
|
|
Golden Member ![]() Group: Members Posts: 1.318 Member No.: 184 Joined: 31-March 07 |
Achja, kun je in ieder geval veel orgel spelen!
|
| Frans Meeuws |
Posted: Fri 18 Dec 2009, 10:45
|
||
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 617 Member No.: 73 Joined: 23-January 06 |
Ik ken de term "de knip trekken" niet, weet dus niet hoe oud je bent geworden. Mijn gelukwensen zijn er niet minder om. Van harte proficiat. |
||
| Hans Hissink |
Posted: Fri 18 Dec 2009, 16:13
|
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 569 Member No.: 223 Joined: 23-January 08 |
Fulps, van harte, ik neem aan dat je nu A.O.W. krijgt?
Groet, Hans. |
| anton |
Posted: Fri 18 Dec 2009, 18:04
|
|
Golden Member ![]() Group: Members Posts: 1.693 Member No.: 53 Joined: 29-October 05 |
Wel wat laat,maar ik zie nu pas dat Hans 25 jaar organist is.
PROFICIAT HANS EN DOOR NAAR DE 50. En daar ben je zo hoor.Voor je het weet is nhet zover.Alleen jammer dat je leeftijd ook is meegegaan. In 2013 kom ik aan de 50 jaar.En ik weet nog precies mijn eerste dienst die ik moest spelen. Drie keer van te voor naar de WC. En zweten.het was een ramp voor mezelf.De toehoorders hadden nergens erg in.Ik dacht "dit is niks voor mij"en nu ben ik al 47 jaar verder.Het is gewoon een verslaving. De uitdrukking van Fulps ken ik ook niet.Maar het zou AOW kunnen zijn. |
| Gerwin Hoekstra |
Posted: Fri 18 Dec 2009, 18:44
|
|
Advanced Member ![]() Group: Members Posts: 707 Member No.: 280 Joined: 23-June 09 |
Voor de Limburgers (en andere mensen die niet bekend zijn met uitdrukkingen ten noorde van de rivieren) op het forum: knip is een ander woord voor portemonnee.
|
| Hans Hissink |
Posted: Sat 2 Jan 2010, 20:35
|
||
|
Hallo Anton, Van mij ook weer een late reaktie op die van jou. Dit vanwege de kerst-drukte. Dit zul je wel begrijpen als organist. Ik heb er dan ook nog eens het orkest en een paar koren bij. Dus dat was behoorlijk 'aan de bak' de laatste weken. Mijn eerste dienst was ongeveer hetzelfde als bij jou. 3 keer naar de WC weet ik niet meer, het kunnen er ook nog wel meer zijn geweest. Maar de orgelbank was ongeveer hetzelfde als bij veel mensen en dus ook bij mij: de stoel van de tandarts. Hans. |
||
Pages: (2) 1 [2] |
![]() ![]() ![]() |