Hei, muistaakohan joku minutkin? Minä todellakin muistan tämän paikan, sillä tämä on ehkä ensimmäisiä foorumeitani ikinä - ja olen todella paljon velkaa teille. Enkä puhu vain siitä, että täällä opin käyttäytymään foorumeilla (=P), vaan myös teidän vaikutuksestanne minun kirjoittamisesta kiinnostumiseeni. Mielenkiintoisella tarinatyypillä, jossa käyttäjät olivat "rooleissa", saitte minut aloittamaan kirjoittamisen. Olitte todella kannustavia ja opin paljon kirjoittamisesta teiltä. Tarinan kirjoittaminen tänne oli aina todella mukavaa, osalti silloisen iästä johtuneen heikomman oman vaatimustason, mutta enemmän teidän ansiostanne. Lisäksi tämän paikan jälkeen löysin lisää mahtavia yhteisöjä netistä, mistä tunnen myös saavani kiittää osalti teitä, koska tämä oli niin positiivinen foorumikokemus
Nyt olen kirjoittanut useampia juttuja lehtiin, olen mukana Savon Sanomien nuorisoraadissa, sekä kirjoitan edelleen innokkaasti ja kunnianhimoisestikin tarinoita. Ikää on vasta 15 ja haaveilen joskus kirjoittavani kirjan.
Eli kiitos Azed, Hazer, Murska, Luke, Jushu, MacDuck, Kozi, Blocker, Rudolf, Preliator, Ecchi, Darth HarZy, Wild Thunder, Jáská, Mara Jade, Darth Jolius, pallura, <==Joonas==> ja kaikki muutkin, ilman kirjoittamista elämäni olisi paljon köyhempää.
Toivottavasti joku vielä käy täällä silloin tällöin, niin kiitokseni menee perille.
Nyt fiilistelemään vanhoilla tarinoillani ja etenkin teidän lämmittävillä kommenteillanne. Ja omilla, tyhmillä, noloilla, vanhoilla viesteilläni.
"Moving or losing!" "Gravity is my go-pilot!" "Hindu coming trough!" "You fold it you bought it." "One dollar for eternal happines?I would be happier with that dollar." "Hi dilly, ho dilly neighboreenos!" "Smell ya later!""Yo, little dude!" "Mm..Donut" "That, uh, never happened, did it Homer?" "Single? Well he passes the selma test."