Minulla oli kerran tuo legendaarinen peli kun ostin sen Wind Wakerin mukana, mutta minä tyhmä menin myymään sen

*surkee kovasti*
peli oli siitä hyvä että tekemistä oli melkein aina (ei minulla ainakaan ollut siinä koskaan tylsää

) ja tämä on peli missä niitä kunnon pulmia saa ratkoa...jopa vihollisten kaatamiseen saa käyttää edes vähän päätään.
tämä oli peli minun makuuni...ja jopa grafiikka oli "hyvä" tällaiselle pelille kuin Zelda.
Sitten itse Wind Wakeriin: Siis tämä peli on jatkoa ocarina of timen tapahtumille (siinä on kylläkin parin vuosisadan ero) ja siinä on käytetty samaa grafiikkaa mitä käytettiin sly raccoon peleissä ja vietiful joey peleissä. ja kuten ocarina of timessa: tästäkään pelistä ei tekeminen puutu...ja plussaa on se, että saa seilailla merellä laivalla ihan vapaasti.
nämä ovat niitä pelejä PARHAIMMASTA päästä suosittelen kaikille jotka vähänkään pitävät fantasiasta....todellakin legendaarisimpia ja parhaimpia pelejä joita olen koskaan pelanut...
ps. ocarina of timen ja wind wakerin ganondorfin ero on aika iso
This post has been edited by mr.demon on Feb 26 2006, 20:02
Learn to know the Dark Side of the force and you achive a power greater than any jedi."
"Do what must be done Lord Vader!"
"Do not hesitate!..."
"...Show no mercy!"
"...only then you are strong enough."