Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Star Wars Games. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post ) Vastaa ketjuunUusi ketjuUusi äänestys

Disturbed
Mos
  Posted: Apr 25 2006, 20:03

Sith Lord
*

Group: Members
Member No.: 60

Kuunteleeko kukaan kyseistä bändiä. Soittavat hard rockia ja ovat yksi lempibändeistä. Koko tuotannon omistan (warettanu) whistle.gif Jos haluatte kuulla vähän bändiä niin menkää kotisivuille:
http://www.disturbed1.com/
Ja kun olette päässeet pääsivulle niin kuunnelkaa vasemman ylänurkan soittimesta niitä kappaleita. Sieltä voitte lukea bändin historiikkia enemmän.

Jaa ja vielä minun mielipiteitä. Paras biisi taitaapi olla Prayer ja paras levy Believe. Vähän uskonnollisen kuuloiset nimet noilla mutta ei pidä ottaa siltä kantilta.

Mielipiteitä ja kaikkea muuta. Darthmörön myös wink.gif

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 25 2006, 20:53

Jedi Knight
*

Member No.: 114

Notottahantoki!

Epäkohta 1. Warez!!!!!1111oneone, ja tämä tuli suoraan sydämestä.

Kyllähän tuota kuuntelee, Bodies ja.. ja.. mikähän vittu se nyt oli, veisu joka alkaa hitaasti laululla,ovat parhaat kappaleet. Ehkä vähän liian pliisua, ja jostain DJ-noober-vänkytyksistä en pidä. Tulee etäisesti Nu-Un-Metal mieleen. Mutta osa kappaleista ihan kuunneltavia.

--------------------
:win:
Luke
Posted: Apr 25 2006, 21:37

Jedi
*

Member No.: 89

Onhan tämä ihan hyvä mitä olen nyt tuolla kotisivuilla kuunnellut. Ja nyt sain vasta tietää että tuo Stricken kappale on tämän yhtyeen huh.gif Sen olen radiosta kuullut monesti, mutta en ollut tiennyt mikä bändi soittaa.

Voisihan tässä pari kappaletta, öhöm, "latailla".

--------------------
DarthMörkö
Posted: Apr 25 2006, 21:39

Jedi Knight
*

Mörkö iskee taas. Mullon muuten angsti päällä.

Voipirunwarettajatkunpitääoikeinsaatanamainostaasitänetistälatailuakohtatuleekoivuniemenherrajaantaa
teillerinkeleillepiiskaaniinettälätsähtäätuoonmoraalisestiväärinsekäbändinettäteidänitsennekannaltaj
aolennyterittäinvittunnutunutteihin.
Haluattesiissaadakyseisenbändinvararikonpartaallekoskaetteaioostaalevyjävaanwattusoikoonwarettaaneka
ikkinetistä.

Joo, hyvää kuuluu.

--------------------
Rudolf
Posted: Apr 26 2006, 07:31

VIP
*

Group: VIP
Member No.: 159

Pitäisi varmaan kokeilla. En kyllä aio warettaa mutta aion Limettää se on varmaan aivan sallittua. wink.gif whistle.gif

--------------------
Mos
Posted: Apr 26 2006, 08:21

Sith Lord
*

QUOTE (DarthMörkö @ Apr 25 2006, 21:39)
Mörkö iskee taas. Mullon muuten angsti päällä.

Voipirunwarettajatkunpitääoikeinsaatanamainostaasitänetistälatailuakohtatuleekoivuniemenherrajaantaa
teillerinkeleillepiiskaaniinettälätsähtäätuoonmoraalisestiväärinsekäbändinettäteidänitsennekannaltaj
aolennyterittäinvittunnutunutteihin.
Haluattesiissaadakyseisenbändinvararikonpartaallekoskaetteaioostaalevyjävaanwattusoikoonwarettaaneka
ikkinetistä.

Joo, hyvää kuuluu.

Kyllähän minä levyjä aina ostan. Muutamat bändit ensin waretan että en osta sikaa säkissä. Ehei se ei aja bändiä vararikkoon waretus. Ei ollenkaan. Nimittäin minä joko en osta albumia, waretan sen ja en osta sitä sittenkään... tai sitten waretan ja huomaan että onpas hyvä ja ostan ne kaikki tongue.gif Eli waretushan on tietyissä tilanteissa mainostamista.
Olen itsekkin sitä vastaan että ollaan asenteella "En osta kun voin warettaa", se asenne on perseestä. Sen takia "himowarettajat" ovat maailman pohjasakkaa. "Miksi maksaa musiikista kun voi warettaa" on paska asenne dry.gif

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 26 2006, 08:26

Jedi Knight
*

Mutta moraalisesti tuo on väärin. On myös näkökanta, että ilmaiset voimakkaan vastaväitteen bändin olemassaolosta koska laittomasti hankit heidän musiikkiaan, jolla heidän pitäisi elää (ainakin Disturbedin kokoisen bändin).

--------------------
Mos
Posted: Apr 26 2006, 11:25

Sith Lord
*

QUOTE (DarthMörkö @ Apr 26 2006, 08:26)
Mutta moraalisesti tuo on väärin. On myös näkökanta, että ilmaiset voimakkaan vastaväitteen bändin olemassaolosta koska laittomasti hankit heidän musiikkiaan, jolla heidän pitäisi elää (ainakin Disturbedin kokoisen bändin).

Hyvä pointti. Eikä warettamista muutenkaan pidä mainostaa sillä onhan se laitonta...ja moraalitonta kuten sanoit. Kyllä Disturbed saisi ne 20€ levyltä milloin vain... eli heti kun saisin ne 20€ sillä kuten ylemmässä jo sanoin, vaikka olen ne warettanu, niin olen huomannut levyjen olevan niin loistavia että tulen ne ostamaan kun rahaa tulee.

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 26 2006, 16:18

Jedi Knight
*

Ja taas saatiin viriteltyä hyvä keskustelu. happy.gif

--------------------
Mos
Posted: Apr 26 2006, 20:27

Sith Lord
*

QUOTE (DarthMörkö @ Apr 26 2006, 16:18)
Ja taas saatiin viriteltyä hyvä keskustelu. happy.gif

Me kyllä ostataan.

Disturbedin rahoista puhuttavan. MTV:n Cribsissä sattui juuri tulemaan David Draimanin talosta juttua. Eikä näyttänyt mieheltä raha(viina) loppuvan wink.gif Yleensähän bändeillä on tietty vähemmän rahaa kun esim. Rap artisteilla koska rahaa jaetaan koko jengille. Silti Davidin talo oli tyyriin näköinen. (Eli vitsillä: Ei ne minun kakskymmpiä vie edes yhtä tölkkiä Davidiltä)

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 26 2006, 21:12

Jedi Knight
*

Hihhih, MTV Cribs-Disturbed-Teinit Tykkää-Un-Metallia. Mjoo dry.gif

Onhan se tietenkin näin, mutta itse en hyväksy warettamista, olkoon kyseessä Madonna tai Seinäjoelta kotoisin oleva punk-bändi joka elättää itsensä varastelemalla vanhojen ihmisten postilaatikoita.

--------------------
Mos
Posted: Apr 27 2006, 08:01

Sith Lord
*

QUOTE (DarthMörkö @ Apr 26 2006, 21:12)
Hihhih, MTV Cribs-Disturbed-Teinit Tykkää-Un-Metallia. Mjoo dry.gif

Onhan se tietenkin näin, mutta itse en hyväksy warettamista, olkoon kyseessä Madonna tai Seinäjoelta kotoisin oleva punk-bändi joka elättää itsensä varastelemalla vanhojen ihmisten postilaatikoita.

Oliko tuo teini juttu minulle dry.gif

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 27 2006, 13:59

Jedi Knight
*

QUOTE (Mos @ Apr 27 2006, 08:01)
Hihhih, MTV Cribs-Disturbed-Teinit Tykkää-Un-Metallia. Mjoo  dry.gif   

Ei, ihan yleinen viittaus Nu-Metallin suosioon teini-ikäisten keskuudessa. happy.gif

--------------------
Mos
Posted: Apr 27 2006, 14:04

Sith Lord
*

QUOTE (DarthMörkö @ Apr 27 2006, 13:59)
QUOTE (Mos @ Apr 27 2006, 08:01)
Hihhih, MTV Cribs-Disturbed-Teinit Tykkää-Un-Metallia. Mjoo  dry.gif   

Ei, ihan yleinen viittaus Nu-Metallin suosioon teini-ikäisten keskuudessa. happy.gif

Ahaa no ymmärrettävää. Meinaa nimittöin alkaa vituttaa jos 90 luvun tuotokset haukkuu täällä teiniksi. Nu metallista sais tietty ihan oman keskustelun. Itse pidän monista nu metal bändeistä mutta ei nu metal ole lähelläkään sitä parasta metallia. Mutta eikai siitä voi syyttää jos tykkää kaikesta metallista.

--------------------
user posted image
DarthMörkö
Posted: Apr 27 2006, 18:50

Jedi Knight
*

Mine en voi sietää Nu-metallia, aivan hirveää sontaa. Kappaleet perustuu kahteen tai kolmeen pomppuriffiin, ja sitä yritetään korvata räpäyttelyllä ja onnettomalla DJ-härpäkkeellä.

--------------------
InvisionFree - Free Forum Hosting
Free Forums. Reliable service with over 8 years of experience.

Pages: (2) [1] 2  Vastaa ketjuunUusi ketjuUusi äänestys

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1532 seconds | Archive

Copyright 2008 SW Games ©